10 минутын дотор стрессээ тайлах гурван арга

Аз жаргал, амар тайван байдлыг эрхэмлэнэ гэдэг яг л бие даалтын удиртгал шиг. Зайлшгүй байх ёстой боловч ихэнх маань тийм ч чухалчлан бичиж амждаггүй. Хувийн, хувьсгалын хамаг ажил давхардаад, ямар ч зайгүй, шахуу цагийн хуваарьтай болчихсон байхад аз жаргалтай байхын тулд гээд тэр дунд дахиад нэг а.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 16. 11:580
Ажил амжилтын замд гаргасан хамгийн айхавтар алдаагаа удирдагч нар хуваалцжээ

Ажил дээрээ нүүр улаймаар онцгүй алдаа гаргаж үзээгүй хүн хэрвээ байдаг бол тэр хүн ямар нэг супер хүчтэй байхаас гарцаагүй. Өөрөөр хэлбэл, бид бүгд л газар ухаад орчихмоор аймшигтай ичмээр алдаа гаргадаг нь үнэн. Тэр ч байтугай зарим нь буруу ажилдаа орох, буруу албан тушаалдаа хэтэрхий удах гэх м.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 14. 21:280
Чадвар сул ажилтнуудын замын хүзүүг роботууд хуга мушгиж байна

Аж үйлдвэр болон бүс нутгийн эдийн засагтай холбоотой салбаруудад роботууд ноёрхож, ажилчдын ажил хөдөлмөрийн амжилтын ирээдүйг хааж, боож байгаа талаар сүүлийн үеийн судалгааны тайланд дурджээ. Тийнхүү хүмүүсийн ажлын ирээдүйд саад учирснаар Доналд Трамп тэргүүтэй популист улс төрчдийн нэр хүнд ху.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 8. 21:280
Z үеийнхэн оффисын ажилд дургуй байдаг нэг шалтгаан нь хувцсанд зарцуулах их зардал гэнэ

Алсаас болон гэрээсээ ажилладаг хүмүүс оффисын ажилтнуудаас жилд дунджаар зургаан мянган ам.доллар бага үрдэг гэх судалгааны хариу бий. Цаашилбал, зарим салбарынхны хувьд дээрх зөрүү 10 мянган ам.доллар хүрдэг гэнэ. Цар тахлын аюул хэдийн ард хоцорч, дэлхийн олон том компаниуд ажилчдаа оффис дээрээ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 6. 22:490
Амжилттай ажиллахад туслах дөрвөн асуулт

Ажил дээрээ амжилт гаргахын тулд хамт олонтойгоо утга учиртай холбоо тогтооно гэдэг тийм ч амар юм биш. Ихэнх хүмүүс хамт олонтойгоо ердөө өнгөцхөн л танил байдаг. Нэгнийхээ амьдралын асар өчүүхэн хэсгийг мэддэг, хэлэлцдэг, харин цаана нь ямар хүн, ямар зан араншин байгааг төдийлөн мэддэггүй. Тэгвэ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 3. 21:150
Apple  компанид ажилтан шалгаруулахдаа ашигладаг Тим Күүкийн арга

Apple компанид орно гэдэг амаргүй даваа. Гэхдээ гүйцэтгэх захирал Тим Күүкийн хэлж байгаагаар дараах дөрвөн шинжийг цогцлоосон хүнд бол өрсөлдөх боломж хамаагүй өндөр байдаг гэнэ. Хамтын ажиллагаа Күүкийн хэлснээр баг хамт олонтойгоо ойр нягт хамтран ажиллах өндөр чадвартай хүмүүсийн хувьд ажилд о.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 2. 14:480
Ажил, амьдралынхаа тэнцвэрийг хангахад туслах дөрвөн арга

Ажил, ажил, ажил гээд амьдрах зав байхгүй байгаа юм шиг санагдаад байвал та ганцаараа биш. Энэ онд олон улсад салбар бүрийн ажилтнуудын 82 хувь нь ажлаас халширч байгаа гэх судалгаа гарсан байна. “The happy 9-5” блог хөтөлдөг ажлын сэтгэл зүйч Тина Арамсү, Элэни Жианнакуди нар тэгвэл, а.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 1. 17:110
Стресстэй ажил зөнөхөөс сэргийлдэг гэв

Ажлын стресс бидний бодож байсан шиг тархинд тийм айхавтар муу биш бололтой. Харин ч эсрэгээр, сэтгэцийн чадвар сорьсон бэрх ажил зөнөх өвчин тусах эрсдэлийг бууруулж байдаг аж. Өөрөөр хэлбэл, ажил дээр хүний тархи хэчнээн их ажиллана, өндөр насанд сэтгэн бодох, санан дурсах чадвартай холбоотой ас.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 25. 21:130
Ажил олгогч холбоо барихгүй болчихвол яах вэ?

Ажил хайж байх үед шантармаар, урам хугармаар үе олон таардаг. Гэвч аль нэг ажилд орохоор ихэд хичээж, цаг зав зарцуулж байхад хариу хэлэлгүй таг болох хамгийн муухай мэдрэмжүүдийн нэг. Хэн нэг хариу хүлээж буй хүнд хар, цагаан ямар ч үг хэлэлгүй таг болно гэдэг бол өнөөгийн нийгэмд алхам тутамд таа.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 24. 21:231
Яагаад шилдэг ажилтнууд хамгийн бага магтаал сонсдог вэ?

Менежерүүд бүгд л багаа бүтээмж сайтай ажилчдаар дүүргэхийг хүсдэг. Ердөө ажил хөнгөвчлөх, нугалахдаа биш, багийн нүүр царай, өнгө төрхийг сайжруулах гэж тэр. Гэвч магтаал сайшаалын тал дээр хамгийн чадварлаг ажилтнууд ихэвчлэн бусдаасаа хамгийн багыг хүртдэг гэх судалгааны тайлан гарчээ. Судалгааг.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 17. 12:350
Ажлын ярилцлага дээр зайлсхийх ёстой таван алдаа

Ажил олгогч нар ярилцлагад орохоор ирсэн хүнээс ямар ч өө харж магадгүй. Олон улсын бизнес мэдээллийн Business Insider агентлагт зургаан ажил олгогч ажлын ярилцлагад орохоор ирсэн хүмүүсээс ажиглагддаг, хялбархан зайлсхийж болох таван алдааг, мөн тэр алдаанаас хэрхэн зайлсхийх аргыг зөвлөжээ. Амжил.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 16. 12:140
Цагийн юмыг цагт нь үлдээхүй

Дараагийнхаа ажлыг хийхдээ өмнөх ажлаасаа болж “шартаж” байсан уу? Ажил дээрээ ч тэр, гэртээ ч тэр завгүй өдрийг өнгөрөөхөд өмнөх ажлаа бодсоор байтал дараагийн ажлаа олигтой гараас гаргахад хэцүү үе байдаг. Улмаар хайран цаг алдах нь бий. Тэгвэл, ажлаа эхлэхээс өмнө дараах зүйлсийг хийж.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 15. 11:420
Хэтэрхий урт хувийн хэргийг хэрхэн засах вэ?

Хувийн хэргээ тураах цаг болсон юм биш биз? Сүүлийн жилүүдэд хөдөлмөрийн зах зээл улам өрсөлдөөнтэй болж байгааг дагаад ажил горилогчид бусдаас онцгойрох гэсэндээ хувийн танилцуулга дээрээ чадвар, туршлага, амжилт, карьерынхаа тухай хэтэрхий нарийн зүйлсийг тусгаж, хэтэрхий урт болгох нь олширсон та.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 14. 11:490
Мөрөөдлийн ажилдаа ороход туслах мэргэжлийн зөвлөгөө

Өнөөгийн өрсөлдөөн ихтэй хөдөлмөрийн зах зээл дээр бусдаас онцгойрох хэзээ хэзээнийхээс чухал болжээ. Иймд карьерын мэргэжилтэн Аманда Августин хэрхэн мөрөөдлийн ажилдаа орох талаар зөвлөгөө өгчээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 10. 10:530
Ажлын ачааллыг халшрахгүйгээр давахад туслах зөвлөгөө

Амжилттай ажиллана гэдэг ердөө гайхамшигтай санаа олох, эсвэл чадварлаг баг бүрдүүлээд болчихдог зүйл биш ээ. Хамгийн чухал нь ажлаас халшрахгүй хэр нь урам зоригтой хэвээрээ байж чадах хэрэгтэй. Ажил дээрээ ядраад байна гэдэг, түүнийгээ мэднэ гэдэг нь сул доройн биш, харин ч өөрийгөө маш сайн ойлго.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 8. 8:400
Сайн дарга нарын нийтлэг гурван чанар

Муу даргатай, муухай харилцаатай газарт ажилтан тогтдоггүй талтай. Эсрэгээрээ мэдээж сайн даргатай байгууллагад ажлын зөв, эрүүл орчин бүрдэж, ажилтнууд нь тогтвортой, тайван ажиллаж, шинэ ажилтнуудыг ч олноор татдаг билээ. Тэгвэл, хурдтай өөрчлөгдөж байгаа орчин цагт багаа хэрхэн удирдах талаар &l.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 4. 12:000
Ажлын байран дээр Миллэнниал, Зэт үеийнхний дургүйг хүргэж байгаа Бүүмер уламжлалууд

“Миллэнниал үеийнхэн ажил, амьдралын тэнцвэрт хүрэх зам гаргаж, одоо харин Зэт үеийнхэн тэр замыг өргөжүүлж байна” гэжээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 3. 15:560
Интроверт хүмүүсийн амжилтад хүрэхийн тулд эзэмших ёстой чадварыг зөвлөжээ

Ажлын байр гэдэг ол хэд хэдэн талаараа интровертүүдэд бэрх орчин. Тэгвэл, тэр хүнд бэрхийг туулж амжилтад хүрсэн гүйцэтгэх захирал Дэб Лю зан чанар нэгт нөхдөдөө дараах зөвлөгөөг өгчээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 2. 13:010
Хамт олны нүдэнд хамгийн бүдүүлэг үзэгддэг таван үйлдэл

АНУ-ын мянган ажилтнаас энэ оны наймдугаар сард авсан судалгаанаас үзвэл, бараг гурван ажилтан тутмын нэг буюу 31 хувь нь ажлын газар нь ёс зүйн дутагдалтай, нэгнээ хүндэлдэггүй гэж үздэг гэжээ. Хэдий өнөө цагт ажлын газрын соёл, ёс зүй өмнөх үеийнхээс их өөрчлөгдсөн ч гэлээ ажилтнуудын хувьд ажлын.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 1. 15:130
БНХАУ шинэ оноос эхлэн 15 жилийн турш тэтгэврийн насыг аажмаар нэмнэ

Ажилтнууд нь хамгийн залуудаа тэтгэвэрт гардаг орнуудын нэг БНХАУ 2025 оны нэгдүгээр сараас эхлэн арван таван жилин турш тэтгэврийн насыг аажим аажмаар нэмэх гэж байгаа билээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
9 сарын 24. 11:090

Та манай Facebook хуудсанд Like дарж нэгдээрэй

Марч Архитект ХХК

Тавах Хан
Санаачлага хороолол
Орон сууц
Дорнод аймаг байгаль түүхийн музей
Зураг төсөл зохиогчийн хяналт
Шинэ Ховд хот
Нийгмийн хариуцлага
Тайёо таун
Барилгачдын баяр
Хамт олон
Аялал
Ховд аймаг олон угсаатны музей
Фамили Виллас апартмент
  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл

Ярилцлаганд ороход анхаарах зүйлс, зөвлөмж

Ярилцлаганд ороход анхаарах зүйлс, зөвлөмж Ярилцлагын түгээмэл асуултууд 1.Таны хувь хүний чиглэлийг тодотгох асуултууд Та өөрийнхөө тухай ярина уу? Таны боловсрол, мэргэжил? Энэ мэргэжлийг яагаад сонгосон бэ? Юугаараа таныг татсан бэ? Хуучин ажлаасаа яагаад гарсан бэ? 3.Таны урмыг тэтгэх хүч болон хүслийг тодорхойлох асуултууд Таны амьдралын зорилгууд? Зорилгууддаа ямар замаар хүрэх гэж байна? Та өөрийгөө 10 жилийн дараа хэрхэн харж байна? Та хүрсэн зорилгоосоо жишээ ярина уу, хэрэгжүүлсэн арга зам нь? Та өөрийгөө энэ албан тушаалд тэнцэнэ гэж бодож байгаагийн учир нь? Та ямар цалин авахыг хүсч байна вэ? 4. Таны хувь хүний чанарыг тодорхойлох асуултууд Та өөрийгөө таван тэмдэг нэрээр тодорхойлно уу? Таны гурван сайн чанар? Таны давуу тал? Таны гурван муу чанар? Таны сул тал? Таны гурван амжилт? Таны гурван ялагдал? Та хэрхэн амжилтанд хүрдэг вэ? Та өнгөрсөн явдлаасаа юуг өөрчилмөөр байдаг вэ? Манай компани яагаад таныг ажилд авах ёстой вэ? 5.Бүтээлч сэтгэлгээг тодорхойлох асуултууд Асуудлыг хэд хэдэн замаар шийдэх жишээ ярина уу? Ямар нэгэн асуудлыг жишээ болгон авч шийдэх арга замыг нь алхам алхмаар нь ярина уу? Хэн нэгнийг хэрхэн сэнхрүүлж байсан жишээ ярина уу? Зөрчилдөөнтэй байдлын жишээ аваад зөрчилдөөнөөс гарах арга замыг зурна уу? 6.Манлайлагч байх чадвартай эсэхийг тодотгох асуултууд Та өөрийнхөө амьдралын зохиогч нь уу, найруулагч нь уу? Та удирдах дуртай юу, удирдуулж ажиллах нь танд таалагддаг уу? Та багаар ажиллах дуртай юу, ганцаараа ажиллахыг таалдаг уу? 7. Эрүүл мэндийг тодорхойлох асуултууд Танд ямар нэгэн архаг хууч өвчин байгаа юу? Та одоо эмнэлгийн хяналтанд байгаа юу? Та сүүлийн 6 сард эмнэлэгт хэвтэж эмчлүүлсэн үү? Та сардаа хэр их архи уудаг вэ? Жилд? 8. Бэрхшээлийг хэрхэн даван туулах, ажлын ачаалал,цагийн менежментийг мэдэх асуултууд Амьдралд тань тохиолдсон бэрхшээлтэй асуудлын талаар яриач. Та хэрхэн шийдвэрлэсэн бэ? Танд хамт ажиллаж байсан хүмүүстэйгээ харьцахдаа бэрхшээлтэй учирч байсан удаа бий юу? Ажлын байран дээрх стресстэй хэрхэн зохицдог вэ? Ачаалал нэлээд шаарддаг энэ ажилд таны хувийн амьдрал, ар гэр ямар байх вэ? 2.Та тухайн байгууллагыг хэр сонирхож байгаа, хэр үнэнч ажиллахыг тодруулах асуултууд Та манай компани, байгууллагын тухай юу мэдэх вэ? Өөр юу мэдэхийг хүсч байна вэ? Байгууллагын гуйлтаар муу зуршлаа орхиж чадах уу? Хэрэв танд илүү ашигтай санал ирвэл та яах вэ?
6222021 оны 1 сарын 27
Ярилцлаганд ороход анхаарах зүйлс, зөвлөмж

Ярилцлаганд ороход анхаарах зүйлс, зөвлөмж Ярилцлагын түгээмэл асуултууд 1.Таны хувь хүний чиглэлийг тодотгох асуултууд Та өөрийнхөө тухай ярина уу? Таны боловсрол, мэргэжил? Энэ мэргэжлийг яагаад сонгосон бэ? Юугаараа таныг татсан бэ? Хуучин ажлаасаа яагаад гарсан бэ? 3.Таны урмыг тэтгэх хүч болон хүслийг тодорхойлох асуултууд Таны амьдралын зорилгууд? Зорилгууддаа ямар замаар хүрэх гэж байна? Та өөрийгөө 10 жилийн дараа хэрхэн харж байна? Та хүрсэн зорилгоосоо жишээ ярина уу, хэрэгжүүлсэн арга зам нь? Та өөрийгөө энэ албан тушаалд тэнцэнэ гэж бодож байгаагийн учир нь? Та ямар цалин авахыг хүсч байна вэ? 4. Таны хувь хүний чанарыг тодорхойлох асуултууд Та өөрийгөө таван тэмдэг нэрээр тодорхойлно уу? Таны гурван сайн чанар? Таны давуу тал? Таны гурван муу чанар? Таны сул тал? Таны гурван амжилт? Таны гурван ялагдал? Та хэрхэн амжилтанд хүрдэг вэ? Та өнгөрсөн явдлаасаа юуг өөрчилмөөр байдаг вэ? Манай компани яагаад таныг ажилд авах ёстой вэ? 5.Бүтээлч сэтгэлгээг тодорхойлох асуултууд Асуудлыг хэд хэдэн замаар шийдэх жишээ ярина уу? Ямар нэгэн асуудлыг жишээ болгон авч шийдэх арга замыг нь алхам алхмаар нь ярина уу? Хэн нэгнийг хэрхэн сэнхрүүлж байсан жишээ ярина уу? Зөрчилдөөнтэй байдлын жишээ аваад зөрчилдөөнөөс гарах арга замыг зурна уу? 6.Манлайлагч байх чадвартай эсэхийг тодотгох асуултууд Та өөрийнхөө амьдралын зохиогч нь уу, найруулагч нь уу? Та удирдах дуртай юу, удирдуулж ажиллах нь танд таалагддаг уу? Та багаар ажиллах дуртай юу, ганцаараа ажиллахыг таалдаг уу? 7. Эрүүл мэндийг тодорхойлох асуултууд Танд ямар нэгэн архаг хууч өвчин байгаа юу? Та одоо эмнэлгийн хяналтанд байгаа юу? Та сүүлийн 6 сард эмнэлэгт хэвтэж эмчлүүлсэн үү? Та сардаа хэр их архи уудаг вэ? Жилд? 8. Бэрхшээлийг хэрхэн даван туулах, ажлын ачаалал,цагийн менежментийг мэдэх асуултууд Амьдралд тань тохиолдсон бэрхшээлтэй асуудлын талаар яриач. Та хэрхэн шийдвэрлэсэн бэ? Танд хамт ажиллаж байсан хүмүүстэйгээ харьцахдаа бэрхшээлтэй учирч байсан удаа бий юу? Ажлын байран дээрх стресстэй хэрхэн зохицдог вэ? Ачаалал нэлээд шаарддаг энэ ажилд таны хувийн амьдрал, ар гэр ямар байх вэ? 2.Та тухайн байгууллагыг хэр сонирхож байгаа, хэр үнэнч ажиллахыг тодруулах асуултууд Та манай компани, байгууллагын тухай юу мэдэх вэ? Өөр юу мэдэхийг хүсч байна вэ? Байгууллагын гуйлтаар муу зуршлаа орхиж чадах уу? Хэрэв танд илүү ашигтай санал ирвэл та яах вэ?

6222021 оны 1 сарын 27
Мэргэшсэн Архитектор ажилд авна.

8182020 оны 12 сарын 30