10 минутын дотор стрессээ тайлах гурван арга

Аз жаргал, амар тайван байдлыг эрхэмлэнэ гэдэг яг л бие даалтын удиртгал шиг. Зайлшгүй байх ёстой боловч ихэнх маань тийм ч чухалчлан бичиж амждаггүй. Хувийн, хувьсгалын хамаг ажил давхардаад, ямар ч зайгүй, шахуу цагийн хуваарьтай болчихсон байхад аз жаргалтай байхын тулд гээд тэр дунд дахиад нэг а.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 16. 11:580
Ажил амжилтын замд гаргасан хамгийн айхавтар алдаагаа удирдагч нар хуваалцжээ

Ажил дээрээ нүүр улаймаар онцгүй алдаа гаргаж үзээгүй хүн хэрвээ байдаг бол тэр хүн ямар нэг супер хүчтэй байхаас гарцаагүй. Өөрөөр хэлбэл, бид бүгд л газар ухаад орчихмоор аймшигтай ичмээр алдаа гаргадаг нь үнэн. Тэр ч байтугай зарим нь буруу ажилдаа орох, буруу албан тушаалдаа хэтэрхий удах гэх м.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 14. 21:280
Чадвар сул ажилтнуудын замын хүзүүг роботууд хуга мушгиж байна

Аж үйлдвэр болон бүс нутгийн эдийн засагтай холбоотой салбаруудад роботууд ноёрхож, ажилчдын ажил хөдөлмөрийн амжилтын ирээдүйг хааж, боож байгаа талаар сүүлийн үеийн судалгааны тайланд дурджээ. Тийнхүү хүмүүсийн ажлын ирээдүйд саад учирснаар Доналд Трамп тэргүүтэй популист улс төрчдийн нэр хүнд ху.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 8. 21:280
Z үеийнхэн оффисын ажилд дургуй байдаг нэг шалтгаан нь хувцсанд зарцуулах их зардал гэнэ

Алсаас болон гэрээсээ ажилладаг хүмүүс оффисын ажилтнуудаас жилд дунджаар зургаан мянган ам.доллар бага үрдэг гэх судалгааны хариу бий. Цаашилбал, зарим салбарынхны хувьд дээрх зөрүү 10 мянган ам.доллар хүрдэг гэнэ. Цар тахлын аюул хэдийн ард хоцорч, дэлхийн олон том компаниуд ажилчдаа оффис дээрээ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 6. 22:490
Амжилттай ажиллахад туслах дөрвөн асуулт

Ажил дээрээ амжилт гаргахын тулд хамт олонтойгоо утга учиртай холбоо тогтооно гэдэг тийм ч амар юм биш. Ихэнх хүмүүс хамт олонтойгоо ердөө өнгөцхөн л танил байдаг. Нэгнийхээ амьдралын асар өчүүхэн хэсгийг мэддэг, хэлэлцдэг, харин цаана нь ямар хүн, ямар зан араншин байгааг төдийлөн мэддэггүй. Тэгвэ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 3. 21:150
Apple  компанид ажилтан шалгаруулахдаа ашигладаг Тим Күүкийн арга

Apple компанид орно гэдэг амаргүй даваа. Гэхдээ гүйцэтгэх захирал Тим Күүкийн хэлж байгаагаар дараах дөрвөн шинжийг цогцлоосон хүнд бол өрсөлдөх боломж хамаагүй өндөр байдаг гэнэ. Хамтын ажиллагаа Күүкийн хэлснээр баг хамт олонтойгоо ойр нягт хамтран ажиллах өндөр чадвартай хүмүүсийн хувьд ажилд о.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 2. 14:480
Ажил, амьдралынхаа тэнцвэрийг хангахад туслах дөрвөн арга

Ажил, ажил, ажил гээд амьдрах зав байхгүй байгаа юм шиг санагдаад байвал та ганцаараа биш. Энэ онд олон улсад салбар бүрийн ажилтнуудын 82 хувь нь ажлаас халширч байгаа гэх судалгаа гарсан байна. “The happy 9-5” блог хөтөлдөг ажлын сэтгэл зүйч Тина Арамсү, Элэни Жианнакуди нар тэгвэл, а.....

Ажил мэргэжил ба карьер
11 сарын 1. 17:110
Стресстэй ажил зөнөхөөс сэргийлдэг гэв

Ажлын стресс бидний бодож байсан шиг тархинд тийм айхавтар муу биш бололтой. Харин ч эсрэгээр, сэтгэцийн чадвар сорьсон бэрх ажил зөнөх өвчин тусах эрсдэлийг бууруулж байдаг аж. Өөрөөр хэлбэл, ажил дээр хүний тархи хэчнээн их ажиллана, өндөр насанд сэтгэн бодох, санан дурсах чадвартай холбоотой ас.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 25. 21:130
Ажил олгогч холбоо барихгүй болчихвол яах вэ?

Ажил хайж байх үед шантармаар, урам хугармаар үе олон таардаг. Гэвч аль нэг ажилд орохоор ихэд хичээж, цаг зав зарцуулж байхад хариу хэлэлгүй таг болох хамгийн муухай мэдрэмжүүдийн нэг. Хэн нэг хариу хүлээж буй хүнд хар, цагаан ямар ч үг хэлэлгүй таг болно гэдэг бол өнөөгийн нийгэмд алхам тутамд таа.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 24. 21:231
Яагаад шилдэг ажилтнууд хамгийн бага магтаал сонсдог вэ?

Менежерүүд бүгд л багаа бүтээмж сайтай ажилчдаар дүүргэхийг хүсдэг. Ердөө ажил хөнгөвчлөх, нугалахдаа биш, багийн нүүр царай, өнгө төрхийг сайжруулах гэж тэр. Гэвч магтаал сайшаалын тал дээр хамгийн чадварлаг ажилтнууд ихэвчлэн бусдаасаа хамгийн багыг хүртдэг гэх судалгааны тайлан гарчээ. Судалгааг.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 17. 12:350
Ажлын ярилцлага дээр зайлсхийх ёстой таван алдаа

Ажил олгогч нар ярилцлагад орохоор ирсэн хүнээс ямар ч өө харж магадгүй. Олон улсын бизнес мэдээллийн Business Insider агентлагт зургаан ажил олгогч ажлын ярилцлагад орохоор ирсэн хүмүүсээс ажиглагддаг, хялбархан зайлсхийж болох таван алдааг, мөн тэр алдаанаас хэрхэн зайлсхийх аргыг зөвлөжээ. Амжил.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 16. 12:140
Цагийн юмыг цагт нь үлдээхүй

Дараагийнхаа ажлыг хийхдээ өмнөх ажлаасаа болж “шартаж” байсан уу? Ажил дээрээ ч тэр, гэртээ ч тэр завгүй өдрийг өнгөрөөхөд өмнөх ажлаа бодсоор байтал дараагийн ажлаа олигтой гараас гаргахад хэцүү үе байдаг. Улмаар хайран цаг алдах нь бий. Тэгвэл, ажлаа эхлэхээс өмнө дараах зүйлсийг хийж.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 15. 11:420
Хэтэрхий урт хувийн хэргийг хэрхэн засах вэ?

Хувийн хэргээ тураах цаг болсон юм биш биз? Сүүлийн жилүүдэд хөдөлмөрийн зах зээл улам өрсөлдөөнтэй болж байгааг дагаад ажил горилогчид бусдаас онцгойрох гэсэндээ хувийн танилцуулга дээрээ чадвар, туршлага, амжилт, карьерынхаа тухай хэтэрхий нарийн зүйлсийг тусгаж, хэтэрхий урт болгох нь олширсон та.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 14. 11:490
Мөрөөдлийн ажилдаа ороход туслах мэргэжлийн зөвлөгөө

Өнөөгийн өрсөлдөөн ихтэй хөдөлмөрийн зах зээл дээр бусдаас онцгойрох хэзээ хэзээнийхээс чухал болжээ. Иймд карьерын мэргэжилтэн Аманда Августин хэрхэн мөрөөдлийн ажилдаа орох талаар зөвлөгөө өгчээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 10. 10:530
Ажлын ачааллыг халшрахгүйгээр давахад туслах зөвлөгөө

Амжилттай ажиллана гэдэг ердөө гайхамшигтай санаа олох, эсвэл чадварлаг баг бүрдүүлээд болчихдог зүйл биш ээ. Хамгийн чухал нь ажлаас халшрахгүй хэр нь урам зоригтой хэвээрээ байж чадах хэрэгтэй. Ажил дээрээ ядраад байна гэдэг, түүнийгээ мэднэ гэдэг нь сул доройн биш, харин ч өөрийгөө маш сайн ойлго.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 8. 8:400
Сайн дарга нарын нийтлэг гурван чанар

Муу даргатай, муухай харилцаатай газарт ажилтан тогтдоггүй талтай. Эсрэгээрээ мэдээж сайн даргатай байгууллагад ажлын зөв, эрүүл орчин бүрдэж, ажилтнууд нь тогтвортой, тайван ажиллаж, шинэ ажилтнуудыг ч олноор татдаг билээ. Тэгвэл, хурдтай өөрчлөгдөж байгаа орчин цагт багаа хэрхэн удирдах талаар &l.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 4. 12:000
Ажлын байран дээр Миллэнниал, Зэт үеийнхний дургүйг хүргэж байгаа Бүүмер уламжлалууд

“Миллэнниал үеийнхэн ажил, амьдралын тэнцвэрт хүрэх зам гаргаж, одоо харин Зэт үеийнхэн тэр замыг өргөжүүлж байна” гэжээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 3. 15:560
Интроверт хүмүүсийн амжилтад хүрэхийн тулд эзэмших ёстой чадварыг зөвлөжээ

Ажлын байр гэдэг ол хэд хэдэн талаараа интровертүүдэд бэрх орчин. Тэгвэл, тэр хүнд бэрхийг туулж амжилтад хүрсэн гүйцэтгэх захирал Дэб Лю зан чанар нэгт нөхдөдөө дараах зөвлөгөөг өгчээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 2. 13:010
Хамт олны нүдэнд хамгийн бүдүүлэг үзэгддэг таван үйлдэл

АНУ-ын мянган ажилтнаас энэ оны наймдугаар сард авсан судалгаанаас үзвэл, бараг гурван ажилтан тутмын нэг буюу 31 хувь нь ажлын газар нь ёс зүйн дутагдалтай, нэгнээ хүндэлдэггүй гэж үздэг гэжээ. Хэдий өнөө цагт ажлын газрын соёл, ёс зүй өмнөх үеийнхээс их өөрчлөгдсөн ч гэлээ ажилтнуудын хувьд ажлын.....

Ажил мэргэжил ба карьер
10 сарын 1. 15:130
БНХАУ шинэ оноос эхлэн 15 жилийн турш тэтгэврийн насыг аажмаар нэмнэ

Ажилтнууд нь хамгийн залуудаа тэтгэвэрт гардаг орнуудын нэг БНХАУ 2025 оны нэгдүгээр сараас эхлэн арван таван жилин турш тэтгэврийн насыг аажим аажмаар нэмэх гэж байгаа билээ......

Ажил мэргэжил ба карьер
9 сарын 24. 11:090

Та манай Facebook хуудсанд Like дарж нэгдээрэй

МСМ Групп ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Туслах техникч /ОТ төсөл/

Шууд удирдлагын хяналт, зааварчилгааны дагуу чанарын өндөр түвшинд холбогдох дүрэм журам, зааварчилгааны дагуу хариуцсан ажлыг нягт нямбай хийж гүйцэтгэх. Сэрээт ачигч ашиглан засварын цехийн эмх цэгцийг хангана.  Алга болсон, байршил солигдсон багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг байранд нь олж тавих. Шинэ багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг хүлээн авах, задлан байрлуулах. Багаж хэрэгсэл тоног төхөөрөмжийг зориулалтын даралтат бодисоор байнга цэвэрлэж тосолж байх, шаардлагатай бол засварлах. Харьяалагдах удирдлагын заавраар багаж хэрэгслийг өөрөө эсвэл гар тэргэнцрээр зөөж ажилчдад олгож байх. Хэлтсийн хүрээнд техникийн туслалцаа үзүүлэх, ажлыг цаг хугацаанд бага өртгөөр гүйцэтгэхэд туслах. Ажлын байранд бусадтай хүндэтгэлтэй эелдэг харилцах, эерэг уур амьсгал бүрдүүлэх.

АВТЫН ЦАХИЛГААНЧИН /ОЮУ ТОЛГОЙ ТӨСӨЛ/

Авто цахилгаантай холбоотой засвар үйлчилгээ хийх, алдааг оношлох, цахилгааны утас болон компьютер дээр суурилсан тоног төхөөрөмжийг засварлах Компанийн болон ОТ уурхайн талбайн дүрэм журмыг мөрдөж аюулгүй ажиллах Электрон түлшний насос, авцуулах холбоо, тоормозны систем, автомат жолоодлого, автомат коробка зэрэг эд ангид хийгдэж буй үйлчилгээг хянаж оршиж буй дутагдлуудыг олж илрүүлэх Цахилгаан үүсгүүр, хувьсгуур, асаагч хөдөлгүүр, аккумлятор зэрэг эд ангийг шалгах, сольж тавих, засч сайжруулах болон суурилуулах Эврдрэлтэй асаалтын систем, цахилгааны утас, гал хамгаалагч, ламп, унтраагуур зэргийг засах, шинээр солих ажлыг тусгайлсан тоног хэрэгсэл ашиглан хийж гүйцэтгэх

КРАНЫ МЕХАНИК /ОЮУ ТОЛГОЙ ТӨСӨЛ/

Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах

ДЭЛГҮҮР ХАРИУЦСАН БОРЛУУЛАЛТЫН МЕНЕЖЕР-Шингэн хүнс

Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, хангахад төвлөрч дэлгүүрийн ажилчдыг зааварчлах, зөвлөгөө өгөх, тэднийг дадлагажуулах Дэлгүүрийн ажилтнуудыг удирдан зохион байгуулах, дэлгүүр болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүний дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг хяналт тавьж дэмжлэг үзүүлэн ажиллах                 Дэлгүүрт шаардлагатай байгаа төсөв бэлтгэх Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхижүүлэлтийг хийх Дэлгүүрийн үйл ажиллагааны болон ажилтны бодлого журмыг санаачилж, боловсруулах, мөрдүүлэх, үйл ажиллагааг тогтвортой явуулах Дэлгүүрийн үйлчилгээний стандартыг боловсруулах, үйлчилгээний соёлыг бий болгох, үйлчилгээг тасралтгүй сайжруулах, мөрдүүлэх, хэвшүүлэх, ижил төстэй байгууллага болон олон улсын шилдэг салбарын туршлагыг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэхэд хамтран ажиллах

ДЭЛГҮҮР & БАРНЫ МЕНЕЖЕР

Дэлгүүрийн сар бүрийн борлуулалтын зорилт, төлөвлөгөөг биелүүлэх, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэхэд төвлөрч, дэлгүүрийн ажилчдад заавар зөвлөгөө өгөх, ажлын байранд дадлагажуулах Салбар дэлгүүр барны ажилтнуудыг удирдлагаар хангах, салбар болон агуулахын бараа бүтээгдэхүүний нөөцөд хяналт тавих, бараа бүтээгдэхүүний нөөц,  дэлгүүрийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, үйлчилгээний стандартыг хэвшүүлэх, үйлчлүүлэгчдэд нөхөрсөг аятай үйлчилгээг үзүүлэхэд хяналт тавьж, дэмжлэг үзүүлэн ажиллах                 Бараа бүтээгдэхүүн худалдаалах үйл ажиллагаануудыг хянах, шаардлагатай борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг хийх Маркетинг сурталчилгааны ажил болон бүх төрлийн арга хэмжээг удирдлагаар ханган дэмжин зохион байгуулах

DATA ANALYST

Define and explain the structure necessary for the organization of the database Analyzing and concluding the data, collecting necessary information and drawing conclusions, preparing necessary reports, analyzing and reporting, making preliminary conclusions, explaining and approving assumptions Gathering data requirements for report preparation and defining requirements for data collection Teach proper use of reports Identify requirements for improved data registration

АЮУЛГҮЙ АЖИЛЛАГААНЫ МЭРГЭЖИЛТЭН

Олон улсын стандартын шаардлагад нийцсэн үр нөлөө бүхий ХЭМАБ-н менежментийн тогтолцоог нэвтрүүлэх, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй сайжруулах Нийт ажиллагсдыг ХАБЭА-н мэргэжлийн зохицуулалт, арга зүйгээр хангах, сургалт зохион байгуулах Ажлын байрны аюултай хүчин зүйлсийн нөлөөллөөс ажиллагсдад учирч болох эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, удирдах Үйл ажиллагааны хүрээнд аюулгүй ажиллагааны хяналт тавих Гарцаагүй үүссэн аюул, ослын хор хохирлыг бууруулах Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хүрээнд хүлээх үүрэг

EXECUTIVE ASSISTANT

  Administration and Operations Support: Offer support for day-to-day management of staff, ensuring efficient operations. Manage correspondence, including distribution and archiving of letters. Maintain accurate records and notes, ensuring organized documentation. Coordinate weekly management team meetings and disseminate notes. Arrange meetings, events, and conference rooms with meticulous detail. Handle travel arrangements, including hotel and flight bookings for management and visitors. Supervise administrative drivers and distribute tasks among team members. Facilitate official signatures on bank transfers, contracts, and other critical documents. Perform home-based tasks related to the Executive Director. Manage printing, business card orders, and mail processes. Execute additional tasks as directed by Management, maintaining flexibility. Fulfill employee business card orders as requested by supervisors. Shareholder and expats visa permit process   Board of Directors Support: Compile and manage essential company files, including minutes, reports, and regulations. Maintain and update a meetings folder for board and shareholders meetings. Assist in preparing and amending organizational regulations and authority documents. Coordinate and send invitations to board and shareholders meetings. Record minutes during board and shareholders meetings and distribute them to members. Keep the board informed of legal changes impacting their roles. Draft resolutions, meeting notices, and voting papers in consultation with the Chairman. Provide comprehensive support to the Chairman in various capacities. Fulfill additional responsibilities as assigned by the Board. 

BRAND MANAGER - SANY

Conduct customer calls to generate sales lead and follow up on sales leads Maintain up-to-date market surveys and competitive analysis. Prepare and present business proposals to customers in a professional manner, follow up on leads, and negotiate sales contracts whilst managing COGS/profit Coordinate with suppliers on a regular basis to offer equipment solutions to customer Handling all processes including quotation, contract conclusion with customers, an order placement with the vendor, installation and setup of after sales support scheme Prepare quarterly, annual sales and inventory management plan Collect receivables from customers to avoid bad debts Carry out business development and new customer development activities by preparing business cases to identify business potential, SWOT analysis, and cost vs income estimation. Prepare marketing/advertising/promotional materials and implement sales and marketing activities Prepare weekly, monthly sales activities report, maintain updated projects in the pipeline log and submit the activities report regularly Strictly adhere to the HSE policy and procedures as well comply with all local rules and regulations in business conducts.

АРГА ХЭМЖЭЭ ХАРИУЦСАН МАРКЕТИНГ МЕНЕЖЕР

Бетастар болон Маркетингийн хэлтэстэй хамтран ажиллаж, аливаа арга хэмжээг зохион байгуулах Хамтран ажиллах байгууллага, арга хэмжээний онцлогт тааруулан брэнд борлуулалтын хэрэгцээг тодорхойлж, төлөвлөгөөг гаргах, гүйцэтгэх Брэндүүдийн брэндбүүкийн дагуу аливаа арга хэмжээг гүйцэтгэх Арга хэмжээтэй уялдах санхүү, хууль, шингэн хүнс зэрэг газруудтай хамтран ажиллах

Краны ахлах ажилтан /ОТ төсөл/

Графикаар тогтоосон хугацаанд үзлэг, засвар хийлгэх, ээлжит үзлэг, засварын журналын хөтлөлтийг шалгаж илэрсэн зөрчлийг тухай бүрд нь арилгуулах, кран түүний зам, ээлжийн тоног, сав зэрэгт тогтмол биечлэн үзлэг хийх замаар тэдгээрийн бүрэн байдлыг хангуулах Гүүрэн ба дамнуурт хөдөлгөөнд зам тавцан дээр засвар болон өөр ямар нэг ажил гүйцэтгэх талаар тогтоосон журмын шаардлагыг краны оператор, оосорлогч-дохиочин үйлчлэгч нараар хангуулах Өргөх механизмын оношилгоо, засвар үйлчилгээнд дүгнэлт хийж цаашдын засвар үйлчилгээний анализ хийх Засварын ажлын хуудсанд зарцуулагдсан хүн цаг болон хэрэглэсэн эд материалыг компанийн журмын дагуу тайлагнах Аюулгүй ажиллагаа болон өргөх төхөөрөмжийн хэвийн ажиллагаа алдагдсан үед гэмтсэн болон эвдэрсэн эд анги, системийг монгол улсын стандарт, холбогдох хууль журмын дагуу засварлаж, баримт бичгийг хөтлөн баталгаажуулах Өргөх механизм тоног төхөөрөмжийн цахилгаан систем, хөдөлгүүр, гидр систем, тормоз, хөтлөгч эд анги, тороос татлага, жолоодлого, цилиндр, их бие зэрэг эд ангийн засвар үйлчилгээг аюулгүй чанартай хийж гүйцэтгэх.

ЗАСВАР ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЗӨВЛӨХ

Үйлчлүүлэгчийн хүсэлтийн дагуу засвар үйлчилгээ хийлгэх автомашины бүртгэлийг хийх, засварт орох дарааллыг хувиарлах Алба хэлтсийн сарын төлөвлөгөөг биелүүлэхэд гар бие оролцох Үйлчлүүлэгчийн хүсэлт болон асуудлыг шийдвэрлэх Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөр байлгахыг зорин ажиллах Хийгдэх болон хийгдсэн ажлын тайлбарыг ойлгогдохуйц өгөх Үйлчлүүлэгчтэй сайн харилцааг үүсгэж, байнгын үйлчлүүлэгчдийн тоог нэмэх

ХУУЛГАНЫ ТЕХНИКЧ(Time Square салбар)

Хуулганы суурилуулалт, засварыг мэргэжлийн өндөр түвшинд гүйцэтгэн мэргэжлийн болон хувь хүний итгэл үнэмшилтэйгээр ажилдаа өөрийгөө бүрэн зориулж, чин сэтгэлээсээ засварыг хийж гүйцэтгэх, Автомашины задаргааг брэндийн засварын гарын авлагын дагуу чанарын өндөр төвшинд хийж гүйцэтгэх, Угсралтын ажил дуусахад бэхэлгээ, боолт зэргийг өөрийн гараар бүрэн шалгаж шалгалтын хуудас бөглөх, Суурилуулалт, засварын ажлын явцад анзаарагдсан болон илэрсэн ямар нэгэн эвдрэл гэмтлийн шалтгаан, элэгдэж буй эд анги, ойрын хугацаанд хийвэл зохих засвар зэргийг ажиглан улмаар үйлчилгээний зөвлөхөөр дамжуулан үйлчлүүлэгчид мэдэгдэн үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллах, улмаар засварын төвийн ашигт ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, Суурилуулалт, засвар эхэлсэн болон дууссан цаг, ажлын талаарх зарим хэрэгтэй мэдээллийг бүртгэж тэмдэглэх, Суурилуулалт, засварын ажлыг компаниас баталсан стандарт, технологийн дагуу цэвэрч нямбай хийх, Суурилуулалт, засвар хийлгэхээр орж ирсэн автомашинд засвар хийх бодит хугацааг гаргаж өгөх, Ашигласан бараа материалыг тухайн автомашины засварын хуудсанд бүртгэж байх

КУЗОВ ЗАСВАРЧИН

Кузов засварын менежерийн зааварчилгааны дагуу  кузов засварын ажил үүргийг гүйцэтгэх. Ажил эхлэхийн өмнөх Аюулгүй ажиллагааны зааварчилгааг авч, гарын үсгээр баталгаажуулах. Ажлыг дүрэм журам, зааварчилгааны дагуу нягт нямбай гүйцэтгэх. Тухайн тээврийн хэрэгсэлд xийгдсэн үзлэг оношлогооны дагуу илэрсэн болон бусад (үйлчлүүлэгчийн хүсэлтээс гадна) эвдрэл гэмтлийг ажлын картанд бичиж тэмдэглэх, шууд удирдлагадаа мэдэгдэх. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх. Ажил гүйцэтгэхэд шаардлагатай программуудыг ашиглаж, шаардлагатай тохиолдолд удирдах ажилтнаас зааварчилгаа авах. Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.

КРАНЫ МЕХАНИК (УБ хот + уурхайн томилолт)

Байгууллагын хэмжээнд ашиглагдаж байгаа өргөх машин механизмын ашиглалтын бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж магадлах Краны замын бүрэн бүтэн байдалд графикаар тогтоогдсон хугацаанд байнгын үзлэг, засвар үйлчилгээг хийх, үечилсэн үзлэгийн дэвтрийг хөтлөх ба илэрсэн гэмтлийг тухайн үед нь засч арилгах Кран, түүний зам, ачаа баглан оосорлох хэрэгсэлд үзлэг хийх замаар бүрэн бүтэн байдлыг ханган ажиллах

TECHNICAL ADVISOR /OT Project/

Essential Job Functions: Troubleshoot equipment breakdown problems; Physical repairs of equipment with national crews; Teach national staff and upgrade their skills in troubleshooting and repairs; Ensure all staff are working in accordance with UG safety rules; Inspections of equipment to ensure they are complaint with UG standards; Recommend equipment and maintenance improvement methods for best practice; Ensure staff are following applicable SWP’s; Work with OT supervisors to coordinate maintenance activities; Work with OT superintendents and planners to meet their requirements for priority equipment repairs; Daily reporting to MSM project manager  Perform all other duties as assigned by supervisor and client management

MARKETING MANAGER (Automotive)

  In charge of leading Marketing communication strategy, planning and social media related to Automotive sales and aftersales.    Cooperate and provide market intelligence on long and mid-term marketing planning with management team and related departments. Ensure all brands’ communication follows respective brand guideline covering website, social media, print out and customer service. Develop, implement marketing plans on campaigns and promotions. Report the effectiveness of the marketing promotion and campaigns by tracking on ERP system. Define customer persona, consumer behaviour and market trend by conducting market research according to the research plan. Ensure that all marketing plans and implementations process follows QMS process flow Ensure that the most cost efficient and effective marketing and advertising tools are employed in order to promote the products and services. Register and track all potential lead and opportunities from each marketing activities on ERP system Timely and efficient reporting of marketing activities

SITE MANAGER

MSM Industrial Division: Consist of following business areas: Service operations & spare parts, Capital equipment & Rental, Agriculture and Mining Chemicals are growing the business in a long term and sustainable way. In line with this business growth, we are now looking for a Site Manager with passion for leading and developing people with a strong customer centric approach. For our service operations at Oyu Tolgoi Mine site in South Gobi Mongolia. Job Summary: The Contract Maintenance Site Manager is responsible for leading our Underground maintenance team at the Oyu Tolgoi mine site. This role includes managing all maintenance activities, ensuring the safe and efficient operation of equipment, and meeting contractual obligations. The Site Manager will work closely with Oyu Tolgoi mobile maintenance departments to ensure minimal downtime and high productivity. Key Responsibilities: Leadership & Management: Lead, coach, and manage the maintenance team, including supervisors, technicians, and support staff. Develop and implement maintenance strategies to maximize equipment uptime and reliability. Ensure compliance with safety, health, and environmental regulations. Planning & Scheduling: Oversee the planning and scheduling of preventive and corrective maintenance tasks. Ensure that all maintenance activities are carried out efficiently on time and meet/exceed contractual KPIs. Collaborate with the operations team to minimize downtime and disruptions to production. Budget & Resource Management: Manage the contract budget, ensuring cost-effective use of resources and meet budget. Support procurement of necessary tools, equipment, and spare parts. Monitor and report on maintenance costs, identifying areas for cost savings. Safety & Compliance: Ensure all maintenance activities comply with safety regulations and company policies. Conduct regular safety inspections and audits. Promote a culture of safety within the maintenance team. Reporting & Documentation: Maintain accurate records of all maintenance activities, including work orders, equipment logs, and inventory. Prepare and submit regular reports on maintenance performance, costs, and issues. Ensure compliance with contractual obligations and reporting requirements. Continuous Improvement: Identify opportunities for improving maintenance processes and equipment reliability. Implement best practices in maintenance management. Lead initiatives to reduce downtime and improve the efficiency of maintenance operations. Stakeholder Management: Liaise with client representatives to ensure satisfaction with maintenance services. Coordinate with other departments (e.g., operations, engineering) to support overall site objectives. Manage relationships with contractors and suppliers. .

Механик (УБ засварын цех)

Тухайн тээврийн хэрэгсэлд илэрсэн мөн бусад (үйлчлүүлэгчийн хүсэлтээс гадна) эвдрэл гэмтлийг ажлын картанд бичиж тэмдэглэх, шууд удирдлагадаа мэдэгдэх. Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Хийж гүйцэтгэсэн ажлаа заавал дахин хянаж нягтлан, Чанарын хяналтын ажилтанд шалгуулах. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх.Тухайн ажлыг гүйцэтгэхэд шаардлагатай тусгай багажнуудыг тусгай багаж хадгалах газраас захиалж авах ба зориулалтын дагуу зөв зохистой хэрэглэж цаг тухайд нь буцааж хүлээлгэн өгөх. Шаардлагатай тохиолдолд тухайн тээврийн хэрэгслийг жолоодож шалгах.Хийгдсэн үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээ болон бусад хийгдсэн ажлын тухай ажлын тайлан/service report бичих, шууд удирдлагадаа тайлагнах. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх.

ТОНОГ ТӨХӨӨРӨМЖИЙН МЕХАНИК ЗАСВАРЧИН (УБ)

УБ Засварын төвд ирсэн тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх Харилцагчаас өгсөн дуудлага болон харилцагчтай хийгдсэн гэрээний дагуу харилцагчийн ажлын байранд очиж тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллахХариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ. Төлөвлөгөөний дагуу засварын төвийн багаж, тоног төхөөрөмжүүдэд засвар (тосолгоо, чангалгаа) болон техник үйлчилгээ хийх. Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх. Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй. Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх. Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах. Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх,

ADMINISTRATOR /OT SITE /

 Administrative works: ·         To organize required training schedule for OT maintenance staffs. ·         Cooperate with OT staff  on organizing staffs shifts, site camps in accordance with the project manager’s approved work force. ·         Collect the daily reports from unit seniors to inform Industrial director, project manager every day at 10:00 am. ·         Collect weekly meetings and trainings plans from unit seniors to inform Industrial director and project manager before 3:00PM every Friday According to the template provided by the Director of the Industrial Department, the monthly report should be submitted on the 25th of each month in advance and on the 28th of each month. Perform tasks arising from current requirement. To organize training schedule for new employees for OT maintenance project. To inform staffs with health safety information permanently To collect and hand Health, safety monthly reports for Manager and Health safety environmental managers of  Industrial department. To supervise and register staffs pre medical and periodical medical check-ups.   Timesheet ·         To register staffs working hour. ·         To log staffs timesheet in accordance with the approved annual leave and absence. ·         To hand approved timesheet to HR department twice monthly. ·         To register all paid, unpaid leave and sickness sheets. ·         To send approved annual leave and absence sheets to HR and Financial department in necessity.   ·         Compile and save timesheet documents as hard and soft file. ·         To provide all required information for HR Audit when required.      

АВТЫН МЕХАНИК /ОЮУ ТОЛГОЙ ТӨСӨЛ/

Хариуцсан тоног төхөөрөмжийн оношлогоо, засвар, үйлчилгээ, угсралт суурилуулалтын ажлыг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ болон холболт суурилуулалтын ажлыг гүйцэтгэх, ажлын байрны дүрэм журмыг мөрдөж, аюулгүй ажиллах. Өдөр тутам удирдах ажилтан буюу төслийн ахлах ажилтан, төслийн менежерийн өгсөн зааварчилгааны дагуу ажил үүргээ гүйцэтгэнэ. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүд (автомашин, токарийн машин, өрмийн суурь машин, гидр шахуурга, хийн компрессор, гар багажууд гм) дээр өдөр тутам үзлэг, үйчилгээ (тосолгоо, чангалгаа) хийнэ. Эвдрэлийн шалтгаан оношийг зөв олж тогтоох, эвдрэлийн шалтгааныг бүрэн гүйцэд засварлах. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийх. Ажлын цагийг үр бүтээлтэй өнгөрүүлэх. Өгөгдсөн үүрэг даалгаврыг цаг тухайд нь түргэн шуурхай гүйцэтгэх Тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалтын ажилд биечлэн оролцож, хамтран ажиллагсдад үлгэр дууриал үзүүлэх, тэднийг сургах үүрэгтэй. Тоног төхөөрөмжийг ажлын байранд суурилуулалт холболт хийхэд шаардлагатай ажлын болон материалын тооцооллыг хийх. Хийгдсэн засвар үйлчилгээ, холболт суурилуулалт, шалгалт тохиргооны ажлын тухай SERVICE REPORT бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах Өдөр тутам хийгдсэн ажлын тухай тайлан бичих, удирдах ажилтнуудад тайлагнах. Шаардлагатай тохиолдолд багийн бусад гишүүнд дэмжлэг үзүүлэх, зөвлөгөө өгөх, Бусад ажлын байрны тодорхойлолтонд заагдсан ажил үүргүүд 

HSE OFFICER /OT Project/

Health, Safety and Environmental Coordinator is responsible for monitoring and facilitating the company health, safety and environmental management system in an organization work fields; collaborating with employees and OT managers to identify hazards and assess risks to health, safety and environment, put appropriate safety controls at OT mine site, and provide ongoing recommendation and advice on current and emerging risks related to HSE. Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is communicated to employees Lead the process to identify and assess potential health, safety and environmental hazards and risks of operations; Observe laws, regulations and other requirements that pertain to Health, Safety and Environment at MSM operations; Communicate information about legal and other requirements to appropriate personnel; Ensure that there is access to regulatory and other requirements for personnel as appropriate. Ensure all Health, Safety and Environmental non-conformances and incidents are reported, investigated and corrective and preventive actions are taken appropriately in a timely manner; Maintain health, safety and environmental documents appropriately;

SENIOR HSE MANAGER

Oversee the adequacy and effective implementation of MSM Group LLC’s Health, Safety, and Environmental Policy and Management System. Collaborate with the COO and division managers to foster a strong culture of safety, ensuring compliance and continuous improvement across the organization. Facilitate the development of Health, Safety and Environmental Policy Statement Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is communicated to employees Ensure that the Health, Safety and Environmental Policy Statement is reviewed annually Lead the process to identify and assess potential health, safety and environmental hazards and risks of operations; Identify areas in which hazard identification, risk assessment and risk control are required Monitoring and reporting risk assessments and action plans Lead the annual review of health, safety and environmental hazards and risks Identify laws, regulations and other requirements that pertain to Health, Safety and Environment at MSM operations  

Туслах ажилтан-Шингэн хүнс акц наах

Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой татварын акц, лого наах, гаалиас бараа авахад ложистикын ажилтан, агуулахын няравт туслан барааг өрж хураах Гаалийн агуулахад буусан бараанд онцгой албан татварын акц тогтсон зааврын дагуу наах хуулах, мөн компанийн стикер хэвлэмэл шар логог наах

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Хан-Уул дүүрэг, 3-р хороо, Чингисийн өргөн чөлөө 62

Фэйсбүүк хуудас

Жиргээ