Аз жаргал, амар тайван байдлыг эрхэмлэнэ гэдэг яг л бие даалтын удиртгал шиг. Зайлшгүй байх ёстой боловч ихэнх маань тийм ч чухалчлан бичиж амждаггүй. Хувийн, хувьсгалын хамаг ажил давхардаад, ямар ч зайгүй, шахуу цагийн хуваарьтай болчихсон байхад аз жаргалтай байхын тулд гээд тэр дунд дахиад нэг а.....
Ажил дээрээ нүүр улаймаар онцгүй алдаа гаргаж үзээгүй хүн хэрвээ байдаг бол тэр хүн ямар нэг супер хүчтэй байхаас гарцаагүй. Өөрөөр хэлбэл, бид бүгд л газар ухаад орчихмоор аймшигтай ичмээр алдаа гаргадаг нь үнэн. Тэр ч байтугай зарим нь буруу ажилдаа орох, буруу албан тушаалдаа хэтэрхий удах гэх м.....
Аж үйлдвэр болон бүс нутгийн эдийн засагтай холбоотой салбаруудад роботууд ноёрхож, ажилчдын ажил хөдөлмөрийн амжилтын ирээдүйг хааж, боож байгаа талаар сүүлийн үеийн судалгааны тайланд дурджээ. Тийнхүү хүмүүсийн ажлын ирээдүйд саад учирснаар Доналд Трамп тэргүүтэй популист улс төрчдийн нэр хүнд ху.....
Алсаас болон гэрээсээ ажилладаг хүмүүс оффисын ажилтнуудаас жилд дунджаар зургаан мянган ам.доллар бага үрдэг гэх судалгааны хариу бий. Цаашилбал, зарим салбарынхны хувьд дээрх зөрүү 10 мянган ам.доллар хүрдэг гэнэ. Цар тахлын аюул хэдийн ард хоцорч, дэлхийн олон том компаниуд ажилчдаа оффис дээрээ.....
Ажил дээрээ амжилт гаргахын тулд хамт олонтойгоо утга учиртай холбоо тогтооно гэдэг тийм ч амар юм биш. Ихэнх хүмүүс хамт олонтойгоо ердөө өнгөцхөн л танил байдаг. Нэгнийхээ амьдралын асар өчүүхэн хэсгийг мэддэг, хэлэлцдэг, харин цаана нь ямар хүн, ямар зан араншин байгааг төдийлөн мэддэггүй. Тэгвэ.....
Apple компанид орно гэдэг амаргүй даваа. Гэхдээ гүйцэтгэх захирал Тим Күүкийн хэлж байгаагаар дараах дөрвөн шинжийг цогцлоосон хүнд бол өрсөлдөх боломж хамаагүй өндөр байдаг гэнэ. Хамтын ажиллагаа Күүкийн хэлснээр баг хамт олонтойгоо ойр нягт хамтран ажиллах өндөр чадвартай хүмүүсийн хувьд ажилд о.....
Ажил, ажил, ажил гээд амьдрах зав байхгүй байгаа юм шиг санагдаад байвал та ганцаараа биш. Энэ онд олон улсад салбар бүрийн ажилтнуудын 82 хувь нь ажлаас халширч байгаа гэх судалгаа гарсан байна. “The happy 9-5” блог хөтөлдөг ажлын сэтгэл зүйч Тина Арамсү, Элэни Жианнакуди нар тэгвэл, а.....
Ажлын стресс бидний бодож байсан шиг тархинд тийм айхавтар муу биш бололтой. Харин ч эсрэгээр, сэтгэцийн чадвар сорьсон бэрх ажил зөнөх өвчин тусах эрсдэлийг бууруулж байдаг аж. Өөрөөр хэлбэл, ажил дээр хүний тархи хэчнээн их ажиллана, өндөр насанд сэтгэн бодох, санан дурсах чадвартай холбоотой ас.....
Ажил хайж байх үед шантармаар, урам хугармаар үе олон таардаг. Гэвч аль нэг ажилд орохоор ихэд хичээж, цаг зав зарцуулж байхад хариу хэлэлгүй таг болох хамгийн муухай мэдрэмжүүдийн нэг. Хэн нэг хариу хүлээж буй хүнд хар, цагаан ямар ч үг хэлэлгүй таг болно гэдэг бол өнөөгийн нийгэмд алхам тутамд таа.....
Менежерүүд бүгд л багаа бүтээмж сайтай ажилчдаар дүүргэхийг хүсдэг. Ердөө ажил хөнгөвчлөх, нугалахдаа биш, багийн нүүр царай, өнгө төрхийг сайжруулах гэж тэр. Гэвч магтаал сайшаалын тал дээр хамгийн чадварлаг ажилтнууд ихэвчлэн бусдаасаа хамгийн багыг хүртдэг гэх судалгааны тайлан гарчээ. Судалгааг.....
Ажил олгогч нар ярилцлагад орохоор ирсэн хүнээс ямар ч өө харж магадгүй. Олон улсын бизнес мэдээллийн Business Insider агентлагт зургаан ажил олгогч ажлын ярилцлагад орохоор ирсэн хүмүүсээс ажиглагддаг, хялбархан зайлсхийж болох таван алдааг, мөн тэр алдаанаас хэрхэн зайлсхийх аргыг зөвлөжээ. Амжил.....
Дараагийнхаа ажлыг хийхдээ өмнөх ажлаасаа болж “шартаж” байсан уу? Ажил дээрээ ч тэр, гэртээ ч тэр завгүй өдрийг өнгөрөөхөд өмнөх ажлаа бодсоор байтал дараагийн ажлаа олигтой гараас гаргахад хэцүү үе байдаг. Улмаар хайран цаг алдах нь бий. Тэгвэл, ажлаа эхлэхээс өмнө дараах зүйлсийг хийж.....
Хувийн хэргээ тураах цаг болсон юм биш биз? Сүүлийн жилүүдэд хөдөлмөрийн зах зээл улам өрсөлдөөнтэй болж байгааг дагаад ажил горилогчид бусдаас онцгойрох гэсэндээ хувийн танилцуулга дээрээ чадвар, туршлага, амжилт, карьерынхаа тухай хэтэрхий нарийн зүйлсийг тусгаж, хэтэрхий урт болгох нь олширсон та.....
Өнөөгийн өрсөлдөөн ихтэй хөдөлмөрийн зах зээл дээр бусдаас онцгойрох хэзээ хэзээнийхээс чухал болжээ. Иймд карьерын мэргэжилтэн Аманда Августин хэрхэн мөрөөдлийн ажилдаа орох талаар зөвлөгөө өгчээ......
Амжилттай ажиллана гэдэг ердөө гайхамшигтай санаа олох, эсвэл чадварлаг баг бүрдүүлээд болчихдог зүйл биш ээ. Хамгийн чухал нь ажлаас халшрахгүй хэр нь урам зоригтой хэвээрээ байж чадах хэрэгтэй. Ажил дээрээ ядраад байна гэдэг, түүнийгээ мэднэ гэдэг нь сул доройн биш, харин ч өөрийгөө маш сайн ойлго.....
Муу даргатай, муухай харилцаатай газарт ажилтан тогтдоггүй талтай. Эсрэгээрээ мэдээж сайн даргатай байгууллагад ажлын зөв, эрүүл орчин бүрдэж, ажилтнууд нь тогтвортой, тайван ажиллаж, шинэ ажилтнуудыг ч олноор татдаг билээ. Тэгвэл, хурдтай өөрчлөгдөж байгаа орчин цагт багаа хэрхэн удирдах талаар &l.....
“Миллэнниал үеийнхэн ажил, амьдралын тэнцвэрт хүрэх зам гаргаж, одоо харин Зэт үеийнхэн тэр замыг өргөжүүлж байна” гэжээ......
Ажлын байр гэдэг ол хэд хэдэн талаараа интровертүүдэд бэрх орчин. Тэгвэл, тэр хүнд бэрхийг туулж амжилтад хүрсэн гүйцэтгэх захирал Дэб Лю зан чанар нэгт нөхдөдөө дараах зөвлөгөөг өгчээ......
АНУ-ын мянган ажилтнаас энэ оны наймдугаар сард авсан судалгаанаас үзвэл, бараг гурван ажилтан тутмын нэг буюу 31 хувь нь ажлын газар нь ёс зүйн дутагдалтай, нэгнээ хүндэлдэггүй гэж үздэг гэжээ. Хэдий өнөө цагт ажлын газрын соёл, ёс зүй өмнөх үеийнхээс их өөрчлөгдсөн ч гэлээ ажилтнуудын хувьд ажлын.....
Ажилтнууд нь хамгийн залуудаа тэтгэвэрт гардаг орнуудын нэг БНХАУ 2025 оны нэгдүгээр сараас эхлэн арван таван жилин турш тэтгэврийн насыг аажим аажмаар нэмэх гэж байгаа билээ......
Та манай Facebook хуудсанд Like дарж нэгдээрэй
We are seeking a qualified candidate for the position of Accounting Supervisor based in UB at the Finance and Corporate service department. Main area of responsibility include: Accounting Supervisor will report to the Technical Reporting Manager and oversees department functions to ensure compliance with internal policies, local laws and regulations. This includes supervising accounts payables and accounts receivables team, maintaining financial records, and ensure appropriate accounting controls. Main areas of responsibility include: Provide guidelines for personal development and coaching to the accounting staff as needed. Manage and evaluate accounting team members performance on periodic basis (performance review, and KPI setting and evaluation). Proactively manage/supervise timely and accurate recording of the accounting books and prepare month-end and year-end closing. Supervise the accounts payables and accounts receivables team and provide guidance for daily operations. Cooperate with finance team for cashflow planning. Petty cash control and reconciliation. Fixed asset accounting and other related controls. Oversee the preparation of daily, weekly and monthly reports and reconciliations.
To ensure that supervisors have the knowledge, tools, and support they need to manage the business from a safety perspective. To create a working environment that maintains and improves employees’ general health and safety, and in which people continue to grow, learn, and contribute to the Company’s success. Overall responsibility: Contributes and maintains Health and Safety policy in conjunction with management. Improves and directs programs to maintain and improve all employees' general health and safety. Supports and works with managers and supervisors to manage their human resources in a safe, competent, and professional manner. Health and Safety Initiatives and Activities Collaborates with employees, managers, and supervisors to identify and correct potential safety and health hazards. Support the Company’s OHSE Management System. Develop and maintain the Company’s risk registry. Advice OHSE guidelines to Managers, Supervisors, and employees. Improve JOHS Committee effectiveness. Enhance Monthly Topic quality. Update OHSE training programs and conduct them. Improve the Company’s safety culture. Manage OHSE Campaigns collaboratively. Other duties as required by the OHSE manager. Participate and conduct an incident investigation. Conduct daily workplace inspections and identification of potential hazards.
Provides administrative support to the Sales Department. Responsibilities include coordinating, summarizing, updating, maintaining, reconciling, invoicing, and compiling information and presentations. Regular reports are issued following established procedures. The role involves independently researching various information requests and liaising with factory Engineering, Marketing, Shipping, and Product Support teams regarding customer needs, requests, and equipment status. Coordinates and supports the Sales team in managing international and domestic equipment and attachment shipments. Communicates with contracted freight forwarders and customs officers to facilitate and oversee the customs clearance process. Inspects and verifies the receipt of the equipment at customs-bonded warehouses and customer mine sites. Responsible for coordinating monthly, quarterly, and annually submitted Sales Reports. Liaises with internal and external sources to verify and/or exchange information.
Бид Засвар Үйлчилгээний газарт Уурхайн тоног төхөөрөмжийн бүх төрлийн цахилгаан мотор сэргээн засварлах цехэд Цахилгаанчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгааны засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ. ГҮЙЦЭТГЭХ ҮНДСЭН ҮҮРЭГ: Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн цахилгааны хөдөлгүүрийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын мастераас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.
Бид Улаанбаатар дахь Санхүү бүртгэлийн газарт Санхүү бүртгэлийн ажилтан шалгаруулж авна. Санхүү бүртгэлийн ажилтан нь Татварын нягтлан бодогчийн шууд удирдлаганд харъяалагдаж, санхүүгийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй явуулах үүднээс санхүүгийн хэлтсийн ажилтнуудад туслах, бичиг хэрэг, албан хэрэг хөтлөлтийн ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Мөн дараах ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ: Татварын тайлан болон санхүүгийн мэдээг бэлтгэхэд оролцох, Санхүүгийн өдөр тутмын ажил гүйлгээнд туслах, Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн гүйлгээг шалгахад туслах, Санхүүгийн баримт янзлах, хяналт тавих, Системд журналын ажил гүйлгээг оруулах, шалгах, Санхүүгийн хэлтэстэй холбоотой захиргааны ажлыг гүйцэтгэх зэрэг болно.
The position may provide the full range of technical support services, including training, for one or several types of equipment: Komatsu equipment, dozers, dump trucks, excavators, and wheel loaders etc. As a technical specialist may have significant strengths/ expertise in one or more areas. Develops and maintains in-depth technical knowledge on Komatsu equipment. Keeps up to date with equipment changes, developments and applications as related to service requirements involving industry procedures and standards. Investigates and resolves mechanical, hydraulic and electronic system problems by understanding and utilizing engineering standards, technical manuals, engineering prints and electronic test tooling. Writes and catalogs technical failure reports obtained from the field, offers equipment modification recommendations adding to the future improvement of company equipment. Assists OEM’s and customers in the assembly, commissioning and service of Komatsu mining equipment. Training responsibilities Ensures all staff and customers exercise safe procedures and practices in the operation of equipment. Provides training to TM personnel and customers; ensuring knowledge and competency in the maintenance and repair of equipment is obtained. Assembles and teaches specific technical training courses relating to the equipment supported by TM and Komatsu; may develop other courses as required. Branch Operations. Provide liaison functions between TM Operations and OEM Representatives. Provide warranty support for TM branches and customers. Work with rebuild facilities on issues involving quality, cost, throughput, product upgrades and cost-reducing strategies. Performs other duties supporting Branch Operations as assigned by Training and Development Manager. Maintains positive working relationships with all manufacturers, suppliers, customers, and TM personal.
Have through understanding of the Scheduling and Planning process Work in Extend ERP system in ordering parts and related functions Communicate with Parts department for chasing ETA and ETD Cooperate with Parts department for parts stock and availability To allocate all parts into the system under service quote Make compliance around scheduling Make data analysis for cost of vehicle’s maintenance and others To do tasks which were given by supervisor
Transwest Mongolia is a leading mining equipment distributor that supplies customized solutions to meet the unique requirements of its customers. Transwest Mongolia is a wholly owned subsidiary of SMS Equipment Inc., the largest Komatsu dealer in North America and one of the largest in the world. We are seeking a qualified candidate for the position of Logistics Supervisor based in UB at the Parts Department. Main area of responsibility include: Main areas of responsibility include: Participate in the development and implementation of goals, objectives, policies, and priorities of the organization Establishes a work environment that promotes and encourages employee success. Be a mentor in the training & development of Logistics team. Provides direction and support to Logistics team to ensure effectiveness Internally, work closely with Inventory control, Parts sales and Warehouse team to ensure timely supply of all OEM and Non-OEM parts. Ensures customs and brokerage compliance for Mongolia. Ensures timely and cost-effective transport of equipment and parts from suppliers to required destinations. Implements and administers processes for both international and domestic freight accordance with customs compliance. Establishes export& import processes for both international and domestic freight for Mongolia. Ensures accurate records are maintained. Submits correct documents to Receiving team Submits accurate report of AF cost, TNI, GIT and cycle time within timely manner. Ships out and control exporting shipment within timely manner Prepares accurate exporting documents Responsible for controlling and monitoring all ongoing import and export shipment. Willing to work overtime when it's required Must maintain good communication between different workgroups within parts department & service department Must maintain a good attitude Other responsibilities and duties as assigned by the Parts Manager and HOD.
Бид Улаанбаатар хотод Дадлагажигч (Механик/Цахилгаанчин/Токарьчин/Гагнуурчин) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгаан, механикийн засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ. Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ахлагчаас даалгасан ажил, үүргийг гүйцэтгэх Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг сахин ажиллах Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Ажлын ирц, оролцоог танхимын болон дадлага ажлын сургалтанд дээд зэргээр хангах
Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн эд ангийн сэргээн засварлах төвд Туслах ажилтан (General Labor Worker) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор Улаанбаатар хотод Засвар үйлчилгээний төвд ажлын 5 өдөр энгийн 8 цагаар ажиллах ба өдөр тутмын засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажилд туслаж ажиллана. Төлөвлөлт хариуцсан ахлагчаас өдөр тутмын ажил үүрэг авч, хийж гүйцэтгэх Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон манлайлж ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг чанд баримтлах; Компанийн төлөөлөл болохын хувьд үүрэг хариуцлагаа ухамсарлах; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх. Өдөр тутмын ажил, өгсөн үүрэг даалгаваруудыг цаг хугацаанд нь чанартай, эдийн засгийн үр ашигтай байдлаар хийж гүйцэтгэнэ. Үйлчлүүлэгчид төвлөрсөн зарчим болон харилцан уялдааг дэмжиж ажилладаг байх. Ажлын ирц, оролцоог дээд зэргээр хангах Аливаа тоног төхөөмөржийг ажиллуулахад шаардлагатай үйлдвэрлэгчээс гаргасан аюулгүй ажиллагааны нийцсэн сертификаттайгаар ажиллах Шаардлагатай тохиолдолд багажны хэсэгт ажиллах Цехийн цэвэрлэгээний стандартыг чанд баримтлах Төлөвлөлт хариуцсан ахлагчийн даалгасан бусад үүрэг даалгаварыг биелүүлэх
All types of document translation from English to Mongolian and vice versa, both internal and external Official letters communicated with external parties including customers, government agencies, other legal entities Reference letters and statements issued by authorized government agencies Corporate documents, policy and procedure documents, reports, internal memos, forms Contracts, agreements, and other legal documents Public tender-related documents, forms, technical conditions, etc. Equipment brochures, service & maintenance related documents Translated document quality control (e.g. proof-reading) and certification in English and Mongolian Verbal translations for the expat Directors in external and internal formal meetings and events Administrative and other duties assigned by the Director, Legal & Government Relations
Ensures Inventory Team has a clear understanding of their job responsibilities. Supervises the daily activities of the inventory team within well-established and clearly defined policies and procedures. Promotes customer-focused relationships and philosophy. Other projects and duties as assigned.
We are currently seeking Corporate Services Officer to join our Finance team. The Corporate Services Officer will be responsible for provide Account Payable administration services to parent company in Canada (including but not limited to data entry, entry of payments, reviewing and matching invoices and reconciliation, other related required services). The successful candidate will possess strong attention to detail and the ability to work independently in a fast-paced environment. Responsibilities: Verify scanned data capture all information correctly. High volume of data entry in the system. Match vendor invoices to receipts on purchase orders. Maintaining historical records of all documents properly. Maintain confidentiality of financial information. Other responsibilities and duties as required by supervisor.
Энэхүү ажлын байр нь Транвест Монголиа ХХК-ийн Засвар Үйлчилгээний хэлтсийн тасралтгүй үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын бичиг баримт, төлөвлөгөөний бүртгэл, системийн бүртгэлүүдийг хийж гүйцэтгэнэ. Засварын хэлтсийн үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын бичиг баримтыг хөтлөх, бэлтгэх ERP программд захиалга үүсгэх, батлагдах хүртэл ажлын урсгалыг хянах Хэлтсийн ажилтнуудад ажил үүрэгтэй нь холбоотой дэмжлэг үзүүлэх, мэдээлэл хүргэх Засварын хэлтсийн долоо хоног, сар, улирлын хийгдсэн ажлуудыг хянан бэлтгэх, тайлан гаргаж нэгтгэх Засварын зардалтай холбоотой мэдээллийг ERP системд тооцооллын дагуу хянаж бүртгэх Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүрэг