Хуудас олдсонгүй
Уучлаарай, Таны хайсан хуудас олдсонгүй
Менежерүүд бүгд л багаа бүтээмж сайтай ажилчдаар дүүргэхийг хүсдэг. Ердөө ажил хөнгөвчлөх, нугалахдаа биш, багийн нүүр царай, өнгө төрхийг сайжруулах гэж тэр. Гэвч магтаал сайшаалын тал дээр хамгийн чадварлаг ажилтнууд ихэвчлэн бусдаасаа хамгийн багыг хүртдэг гэх судалгааны тайлан гарчээ. Судалгааг.....
Ажил олгогч нар ярилцлагад орохоор ирсэн хүнээс ямар ч өө харж магадгүй. Олон улсын бизнес мэдээллийн Business Insider агентлагт зургаан ажил олгогч ажлын ярилцлагад орохоор ирсэн хүмүүсээс ажиглагддаг, хялбархан зайлсхийж болох таван алдааг, мөн тэр алдаанаас хэрхэн зайлсхийх аргыг зөвлөжээ. Амжил.....
Дараагийнхаа ажлыг хийхдээ өмнөх ажлаасаа болж “шартаж” байсан уу? Ажил дээрээ ч тэр, гэртээ ч тэр завгүй өдрийг өнгөрөөхөд өмнөх ажлаа бодсоор байтал дараагийн ажлаа олигтой гараас гаргахад хэцүү үе байдаг. Улмаар хайран цаг алдах нь бий. Тэгвэл, ажлаа эхлэхээс өмнө дараах зүйлсийг хийж.....
Хувийн хэргээ тураах цаг болсон юм биш биз? Сүүлийн жилүүдэд хөдөлмөрийн зах зээл улам өрсөлдөөнтэй болж байгааг дагаад ажил горилогчид бусдаас онцгойрох гэсэндээ хувийн танилцуулга дээрээ чадвар, туршлага, амжилт, карьерынхаа тухай хэтэрхий нарийн зүйлсийг тусгаж, хэтэрхий урт болгох нь олширсон та.....
Өнөөгийн өрсөлдөөн ихтэй хөдөлмөрийн зах зээл дээр бусдаас онцгойрох хэзээ хэзээнийхээс чухал болжээ. Иймд карьерын мэргэжилтэн Аманда Августин хэрхэн мөрөөдлийн ажилдаа орох талаар зөвлөгөө өгчээ......
Амжилттай ажиллана гэдэг ердөө гайхамшигтай санаа олох, эсвэл чадварлаг баг бүрдүүлээд болчихдог зүйл биш ээ. Хамгийн чухал нь ажлаас халшрахгүй хэр нь урам зоригтой хэвээрээ байж чадах хэрэгтэй. Ажил дээрээ ядраад байна гэдэг, түүнийгээ мэднэ гэдэг нь сул доройн биш, харин ч өөрийгөө маш сайн ойлго.....
Муу даргатай, муухай харилцаатай газарт ажилтан тогтдоггүй талтай. Эсрэгээрээ мэдээж сайн даргатай байгууллагад ажлын зөв, эрүүл орчин бүрдэж, ажилтнууд нь тогтвортой, тайван ажиллаж, шинэ ажилтнуудыг ч олноор татдаг билээ. Тэгвэл, хурдтай өөрчлөгдөж байгаа орчин цагт багаа хэрхэн удирдах талаар &l.....
“Миллэнниал үеийнхэн ажил, амьдралын тэнцвэрт хүрэх зам гаргаж, одоо харин Зэт үеийнхэн тэр замыг өргөжүүлж байна” гэжээ......
Ажлын байр гэдэг ол хэд хэдэн талаараа интровертүүдэд бэрх орчин. Тэгвэл, тэр хүнд бэрхийг туулж амжилтад хүрсэн гүйцэтгэх захирал Дэб Лю зан чанар нэгт нөхдөдөө дараах зөвлөгөөг өгчээ......
АНУ-ын мянган ажилтнаас энэ оны наймдугаар сард авсан судалгаанаас үзвэл, бараг гурван ажилтан тутмын нэг буюу 31 хувь нь ажлын газар нь ёс зүйн дутагдалтай, нэгнээ хүндэлдэггүй гэж үздэг гэжээ. Хэдий өнөө цагт ажлын газрын соёл, ёс зүй өмнөх үеийнхээс их өөрчлөгдсөн ч гэлээ ажилтнуудын хувьд ажлын.....
Ажилтнууд нь хамгийн залуудаа тэтгэвэрт гардаг орнуудын нэг БНХАУ 2025 оны нэгдүгээр сараас эхлэн арван таван жилин турш тэтгэврийн насыг аажим аажмаар нэмэх гэж байгаа билээ......
БНСУ-ын эрх баригчдын мэдээлж байгаагаар энэ онд хүүхдэдээ цаг гаргахын тулд богиносгосон хуваариар ажиллах боломжийг ашигласан хүний тоо өнгөрсөн оныхоос 15 хувь өссөн байна......
Гэвч энэ тохиолдолд бидний ойлгодог ажлын дөрвөн өдөр буюу ажлын цаг багасаж, цалин хэвээрээ үлдэх тухай ойлголт биш юм. Дээрх төлөвлөгөө ёсоор бол ажилтнуудын ажлын хэмжээ, цаг өөрчлөгдөхгүй, зүгээр л хуваарь нь өөрчлөгдөх гэнэ. Жишээлбэл, дөрвөн өдөр ажиллахын тулд нэг өдөрт 10 цагаар бодох гэх мэт......
Өнгөрсөн жил гэхэд л Бээжин нийт ажилчдынхаа тоог 5 хувиар бууруулснаа зарлаж, түүнээс хойш ч олон мянган ажилтнаа цомхотгосон тухай албан ёсны мэдэгдэл, мэдээ мэдээлэл олон бий. Түүнээс гадна Хэнань муж энэ оны эхээр 5,600 ажлын байр, Шаньдун муж 2022 оноос хойш бараг 10,000 орон тоо цомхотгожээ......
Wall Street Journal сонины орон нутгийн цагаар 5-ны өдөр мэдээлснээр, Умард Солонгосын мэдээллийн технологийн мэргэжилтнүүд хиймэл оюун ухааны технологи ашиглан өөрийгөө АНУ-ын иргэн хэмээн итгүүлж, улмаар Америкийн мэдээллийн технологийн компаниудад цахимаар ажиллах тохиолдол олон гарч буй талаар онцолжээ......
сүүлийн үед ажлаас хэрхэн гарах аргаа олохгүй байгаа япончууд нэг оройн тансаг хоолны мөнгөөр Момури тэргүүтэй мэргэжлийн, нууцлаг агентлагуудад хандаж, ажлаасаа “эвтэйхэн” гарах нь олширч байгаа гэнэ......
Ажил, амьдралын цаг хугацаа, харьцаа, хамаарлыг тэнцвэртэй байлгаж, эрүүл, дарамтгүй, нөгөө талд ажлын бүтээмж өндөртэй хэвээр амьдрах тухай сэдэв улам чухал болж, байгууллагуудын бодлого энэ зүг рүү чиглэж байгаа өнөө цагт дэлхийн тэргүүлэгч компаниудын зарим дарга нар энэ ойлголтыг эсэргүүцэж, үл итгэж, тэр байтугай үзэн яддаг хэвээр байна......
Шинэ хууль батлагдсанаар ажлын бус цагаар ажлын шуудан, мессеж, дуудлага ирэх зэргээр хувийн амьдралыг аажим аажмаар эзлэн түрэмгийлдэг байдал үгүй боллоо хэмээн тус хуулийг дэмжигч нар шагшин магтаж байна......
Судлаачид оффисын ажилтнууд 10:22 цагт хамгийн бүтээмж өндөртэй байдаг бөгөөд энэ байдал 13:27 хүртэл үргэлжилдэг хэмээн тогтоожээ. Түүнээс хойш бүтээмж бага багаар буурсаар 14:06 цагт хамгийн доод түвшиндээ хүрдэг гэнэ......
Бид цаасан захианаас эхлээд цахим шуудан хүртэл хэдэн зууны бичгийн соёл, албан бичгийн хэв бүтээж, түүндээ ч ихэд дасаж, өвгөдөөс өдгөөг хүртэл захианыхаа ч, шуудангийнхаа ч төгсгөлд “Сайн сайхныг ерөөе”, “Биеэ бодоорой”, “Хүндэтгэн ёсолсон...”, “Таралхсан...”(“best wishes”, “kind regards”, “sincerely”, “thanks”) гэх мэт үгсийг бичин харилцагч талаа хүндлэхийн сацуу бичгийн соёлоо илэрхийлж ирсэн билээ......
Та манай Facebook хуудсанд Like дарж нэгдээрэй
Уучлаарай, Таны хайсан хуудас олдсонгүй