Ажил мэргэжил ба карьер
Ажлын анкет үүсгэхэд гаргадаг нийтлэг 5 алдаа

Таалагдсан ажлын зар бүрдээ анкетаа илгээсэн ч ямар ч хариу хүлээн авахгүй байна уу? Тэгвэл та өөрийн анкетыг үүсгэхдээ доорх алдаануудаас аль нэгийг нь гаргасан юм биш биз? Энэ удаагийн нийтлэлээрээ бид танд ажлын анкет үүсгэхэд хүмүүсийн гаргадаг нийтлэг 5 алдааг танилцуулъя. Үг, үсгийн алдаа .....

Ажил мэргэжил ба карьер
1 сарын 30. 10:000
Ажлын саналыг хэрхэн үнэлэх вэ?

Олон төрлийн ажлын санал ирсэн тохиолдолд тэдгээрээс оновчтойгоо олж сонгоно гэдэг туйлын хариуцлагатай шийдвэр. Энэ нөхцөлд ажлын саналыг үнэлж сурсан байх гэдэг маш хэрэгтэй чадвар байдаг. Тэгвэл бид танд ажлын санал хүлээн авсан тохиолдолд хэрхэн оновчтой үнэлэлт дүгнэлт хийж, өөрт тохирох ажла.....

Ажил мэргэжил ба карьер
1 сарын 23. 12:180
Ажил хайх явцад анхаарах хэрэгтэй 5 зүйл

Ажил хайх гэдэг хэзээ ч амархан байдаггүй. Явцын дунд яаж ч эргэж болох энэ үйл явцын хүрээнд анхаарах хэрэгтэй хэд хэдэн зүйл бий. Тэгвэл бид танд энэ удаагийн нийтлэлээрээ ажил хайх явцад юу, юуг онцгойлон анхаарах ёстойг танилцуулъя. Байр сууриа тогтоох Ажлын зарын дагуу анкетаа илгээж эхлэхээ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
1 сарын 17. 10:250
Ажлын саналыг хэрхэн хүлээн авбал зохистой вэ?

Ажил горилогч нарын хувьд ажлын санал хүлээн авах гэдэг үнэхээрийн баярт мөч билээ. Ажил хайх, анкетаа илгээх, ярилцлагад орох гээд л олон шат дамжлагын ард гарч, эцэст нь өөрийн сонирхож байсан орон тоонд ажиллах санал хүлээн авах бол маш том амжилт. Тэгвэл ажлын саналыг хэрхэн хүлээн авбал зохисто.....

Ажил мэргэжил ба карьер
1 сарын 9. 17:171
Хурлын үеэр хэрхэн өөртөө итгэлтэй ярих вэ?

Таны ямар салбарт ажиллахаас үл хамааран танд ажил хэргийн холбогдолтой хурал зөвлөгөөнд оролцох шаардлага үргэлж тулгарна. Учир нь багаар ажиллаж байгаа л бол хурал зөвлөгөөн зохион байгуулж, төлөвлөгөө, явц, гүйцэтгэлээ хянаж байснаар баг илүү нягт, нэгдмэл болдог юм. Улмаар тэдгээр уулзалтад зөвх.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 12 сарын 26. 17:330
Хүмүүс шинэ ажилд орохоос айдаг 5 шалтгаан

Шинэ ажилд орно гэхээс айж байна уу? Ихэнх ажил хайгчдын хувьд “шинэ ажил” гэдэг маш их догдлол үүсгэдэг зүйл. Учир нь шинэ ажилд орсноор хүн шинэ хүмүүстэй танилцаж, шинэ хамт олонтой болж, шинэ боломж, бололцоог өөртөө нээж өгдөг. Гэхдээ эдгээр давуу талын хажуугаар хүн тодорхой хэмж.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 12 сарын 20. 11:561
Хөдөлмөр эрхлэгчдийн баримталбал зохилтой ажлын байрны ёс зүйн дэгүүд

Хэрэв та нэг байгууллагад олон жил ажилласан, саяхан төгссөн шинэхэн төгсөгч бол наашаа анхаараарай. Бид танд энэ удаагийн нийтлэлээрээ өнөө цагт ажлын байран дээр хөдөлмөр эрхлэгчид ёс зүйн ямар дэг баримталж байгааг танилцуулъя. Эдгээр ёс зүйн дэгийг баримтлан мөрдөж чадваас та ямар ч газар хялб.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 12 сарын 15. 10:000
Ажлын найзуудтайгаа хэрхэн эрүүл харилцаатай байх вэ?

Хүмүүс ажлын байран дээрээ найз нөхөдтэй болохоос зайлсхийдэг хамгийн нийтлэг шалтгаан бол тэд ажил болон хувийн амьдралаа тусдаа байх ёстой гэж үздэгтэй холбоотой билээ. Тэдний бодлоор ажил болон хувийн амьдралаа тусдаа байлгахгүй болбоос аль нэг нь цалгардах эрсдэлтэй юм. Харин бусад хүний хувьд а.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 12 сарын 5. 10:000
Ажил дээрээ найз нөхөдтэй байх нь

  Ихэнх хүн өдрийн найман цагийг ажлын байран дээрээ өнгөрүүлдэг. Энэ нь бидний гэр бүл, найз нөхөдтэйгөө өнгөрүүлдэг цагаас ч их юм. Тиймээс ч гурван насанд хүрэгчийн нэг нь амьдралын найзтайгаа ажлын байран дээр танилцаж байсан байдаг. Ажлын найз нөхөд гэдэг ачаалал, стресс ихтэй өдрүүдийг д.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 11 сарын 29. 17:370
Ажлын ярилцлагад орохоос өмнө тухайн байгууллагын талаар юу судалж мэдсэн байх хэрэгтэй вэ?

Хүний нөөцийн салбарт олон жил ажилласан хүмүүсийн зүгээс ажил горилогч нарт өгдөг хамгийн нийтлэг зөвлөгөө бол ажлын ярилцлагадаа бэлдэх билээ. Ажлын ярилцлагын үеэр ирдэг нийтлэг асуултуудад бэлдэж, ажилд орох гэж буй компаниа судлах нь таны аливаа зүйлд чин сэтгэлээсээ хандаж чаддаг, итгэл даахуй.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 11 сарын 7. 14:281
Ажлаас үүдэлтэй стресстэй хэрхэн тэмцэх вэ?

Газрын теннисний тамирчин Билли Жен Кингийн хэлснээр “Дарамт бол тансаглал” билээ. Гэвч Их Британийн Сэтгэцийн Эрүүл мэндийн сангаас тайлбарласнаар “Стресс бол бидний бие махбодын аливаа дарамтад үзүүлэх хариу үйлдэл юм” гэсэн байдаг. Ажлаас үүдэлтэй стресс гэдэг таны ямар .....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 10 сарын 31. 10:521
Ажлын байрны өнгөрсөн, одоо, ирээдүй цагийн өнгө төрх

Хорьдугаар зууны дунд үеэс ажлын байрны тухай ойлголт бүхэлдээ өөрчлөгдсөн билээ. Улмаар эмэгтэйчүүд ажиллах хүчинд олонхын байр суурийг эзлэх болж, технологийн дэвшил нь хөдөлмөрийн уян хатан байдал, эрх чөлөөг олгох болсон. Тэгвэл энэхүү нийтлэлээрээ ажлын байрны өнгөрсөн, одоо, ирээдүй цагийн өнг.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 10 сарын 25. 11:111
Оффисын дотоод заслын төрлүүд, тэдгээрийн давуу талууд

Оффисын дотоод засал гэдэг ажилчдын бүтээмж, бүтээлч байдал, хамтын ажиллагаа зэрэг байгууллагын үйл ажиллагааны бүх л чиглэлд тодорхой хэмжээгээр нөлөөлж байдаг маш чухал зүйл билээ. Танай байгууллага тав аравхан ажилтантай эсхүл таван зуу, мянган ажилтантай байхаас үл хамааран үйл ажиллагаандаа ни.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 10 сарын 18. 11:320
Хорин нэгдүгээр зуунд дижитал харилцаа яагаад чухал вэ?

Дижитал харилцаа гэж юу вэ? Хорин нэгдүгээр зуунд дижитал харилцаа яагаад чухал вэ? Энэ асуултыг 20 эсвэл 10 жилийн өмнө асуусан бол хариулт нь одоогийнхоос маш өөр байх байсан. Гэвч өнөө цагт сошиал медиа хүмүүсийн хоорондын харилцаа хийгээд бизнесийн харилцаанд ч маш том өөрчлөлт оруулаад байгаа б.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 10 сарын 11. 12:061
Хамтран ажиллахад төвөгтэй хүмүүстэй хэрхэн харьцах вэ?

Олон хүн нэг дор ажиллахад хүмүүсийн хооронд ямар нэг асуудал гарах, үл ойлголцох, санал зөрөлдөх үе бишгүй л тохиодог билээ. Гэхдээ зарим тохиолдолд хамтран ажиллахад төвөгтэй хүмүүс гарч ирэх нь ч бий. Тэгвэл тэдгээр хүмүүстэй хэрхэн харьцаж, хамтран ажиллах вэ? Энэ удаагийн нийтлэлээрээ бид тан.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 10 сарын 3. 11:041
Хүн бүрийн эзэмшсэн байвал зохилтой 6 “soft skill” буюу дотоод ур чадвар

Орчин цагт “soft skill, hard skill” буюу дотоод, гадаад ур чадварын тухай өргөнөөр ярих болсон билээ. Энэ хоёр төрлийн ур чадварын гадаад нь ямарваа нэг ажлыг даан авч хийхэд хэрэгтэй практик мэдлэгийг хэлдэг бол дотоод нь аль ч салбарт ажиллахад хэрэгтэй, хүн бүрийн эзэмшсэн байвал зохи.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 9 сарын 26. 14:311
Ажил олгогчдын асуудаг ур чадварт чиглэсэн, нийтлэг 6 асуулт

Ажлын ярилцлагад орж байх үед ажил олгогч танаас ямар, ямар асуулт асууж болох, тэдгээрт юу гэж хариулахаа тодорхой хэмжээгээр бэлдсэн байхад сандрал бага байдаг. Тэгвэл бид танд ажлын ярилцлагын үеэр танд ирж болзошгүй, ур чадварт чиглэсэн, нийтлэг 6 асуулт болон тэдгээрт хэрхэн хариулж болох жишээ.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 9 сарын 19. 15:241
Сэтгэл зовних эмгэгтэй хүмүүст санал болгох ажлын байрууд

  Сэтгэл зовних эмгэг бол сэтгэлзүйн эмгэгүүдээс хамгийн нийтлэг нь билээ. Судалгаагаар насанд хүрэгчдийн 30 хувь нь амьдралынхаа аль нэг үе шатанд сэтгэл зовних эмгэгтэй нүүр тулж үзсэн байдаг. Сэтгэл зовних эмгэгтэй хүмүүсийн хувьд өөрийн сэтгэлзүйн байдал хийгээд сэтгэл мэдрэмжээ байнга хян.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 9 сарын 12. 15:100
Ажлаас үүдэлтэй стрессээ зохицуулж сурах нь

Та ажлаас үүдэлтэй стрессээ хэрхэн зохицуулах вэ гэж бодлогоширч сууна уу? Олигтой унтаж амрахгүйгээс болоод ажлын бүтээмж чинь муудаж, хамтран ажиллагсадтайгаа таарамжгүй харилцаатай болж байна уу? Судалгаагаар хөдөлмөр эрхлэгч нарын дийлэнх нь сэтгэл зовнил, сэтгэл гутрал, толгойн өвчин, ганцаарда.....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 9 сарын 5. 10:240
Ажлаасаа хоцорсон үед юу гэж хариулах нь зохистой вэ?

  Хүн бүрд л ажлаасаа хоцрох үе бий. Энэ нь энгийн л зүйл. Таны удирдлага ч цагтаа чухал уулзалтаасаа хоцорч байсан байж болох шүү дээ. Гэхдээ заримдаа удирдлагын зүгээс тодорхой шалтгаан асуух үе ч тохионо. Тэгвэл ажлаасаа хоцорсон үед юу гэж хариулах нь зохистой вэ? Ихэнх тохиолдолд хүмүүс .....

Ажил мэргэжил ба карьер
2022, 8 сарын 29. 12:090

Та манай Facebook хуудсанд Like дарж нэгдээрэй