Судалгаагаар Z үеийнхний 63 хувь нь ажлын байран дээрээ сайн найзтай байдаг гэсэн дүн гарчээ
2023, 12 сарын 5. 19:250

Хүн гэдэг нийгмийн амьтан. Тиймдээ ч үе тэнгийн хүмүүстэйгээ найзалж нөхөрлө хандлага өндөр. Нэн ялангуяа ажлын байран дээр үүе тэнгийн хүмүүс найзалж нөхөрлөх нь элбэг. Учир нь хүмүүс дунджаар 7 хоногийн 40 цагийг ажлын байран дээрээ өнгөрүүлдэг шүү дээ.

Тэгвэл саяхан боловсруулсан судалгаагаар залуу үеийнхэнд эл хандлага бүр ч өндөр байна гэнэ шүү.

Тодруулбал, Glassdoor гэх цахим хуудаснаас боловсруулсан судалгаагаар хөдөлмөр эрхлэгч хүмүүсийн 51 хувь нь ажлын байран дээрээ сайн найзтай гэсэн дүн гарсан бол хөдөлмөр эрхлэгч Z үеийнхний 63 хувь нь ажлын байран дээрээ сайн найзтай гэсэн дүн гарчээ. Үүнээс үзвэл залуус ажлын байран дээрээ сайн найзтай болох нь нийтлэг үзэгдэл болсон гэж ойлгож болно.

Ажлын байран дээрээ найзтай байна гэдэг олон давуу талтай. Судалгаанд оролцогчдын 87 хувийн хариулснаар ажлын байран дээрээ найзтай байх нь тэдний ажил мэргэжилд дэмжлэг болдог гэсэн бол 79 хувийн хариулснаар энэ нь ажлын байрыг илүү зугаатай болгодог, харин 78 хувийн хариулснаар энэ нь тэднийг стресст орохоос сэргийлдэг гэжээ.

Тэгвэл хүн хэдий хэр хугацаанд ажлын байран дээрээ найзтай болдог вэ? Судалгаагаар ажлын байран дээр хүмүүстэй найз нөхдийн хэмжээнд очиход дунджаар 50 цаг шаардлагатай байдаг бол сайн найзууд болоход дунджаар 200 цагийг цуг өнгөрүүлсэн байх шаардлагатай гэсэн дүн гарсан байна.


Эх сурвалж: CNBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
0
0
0
0
0
0
Сэтгэгдэл үлдээх
Нийт 0 сэтгэгдэл
Онцлох мэдээ
Зан чанар цалинд хэрхэн нөлөөлдөг вэ
02024-12-7 19:07
Поливорк: Хоёр болон түүнээс дээш бүтэн цагийн ажил хийхдээ юуг анхаарах вэ?
02024-12-6 10:01
Дуугаа хураасан ажилтны цаана байгууллагын соёлын том алдаа бий
02024-11-29 22:35
“Хөдөлмөрөө шударгаар үнэлүүлье” гэдгийг даргадаа яаж эвтэйхэн хэлэх вэ?
02024-11-28 21:13
Ажлын олон дарамтыг давахад эмэгтэйчүүдэд туслах дөрвөн чанар
02024-11-24 10:43
Ажлын орчинд эмэгтэй дарга нарыг зовоодог асуудлууд
02024-11-23 10:52
10 минутын дотор стрессээ тайлах гурван арга
02024-11-16 11:58
Ажил амжилтын замд гаргасан хамгийн айхавтар алдаагаа удирдагч нар хуваалцжээ
02024-11-14 21:28
Чадвар сул ажилтнуудын замын хүзүүг роботууд хуга мушгиж байна
02024-11-8 21:28
Z үеийнхэн оффисын ажилд дургуй байдаг нэг шалтгаан нь хувцсанд зарцуулах их зардал гэнэ
02024-11-6 22:49

Хуудас олдсонгүй

Уучлаарай, Таны хайсан хуудас олдсонгүй

Нүүр хуудас